0

Συνήθως χρειάζεται από 6 μήνες ως 1 χρόνο.Βέβαια, υπάρχουν πολλοί παράμετροι που πρέπει να υπολογιστούν.

Στο μακρινό 2000, η κατάταξη στο Google ήταν παιχνιδάκι.Απλά προσθέτατε τις λέξεις κλειδιά, στο τίτλο, στο σύνδεσμο URL καθώς και στο περιεχόμενο και απευθείας εμφανιζόσασταν στο Top 10 των αποτελεσμάτων, μέσα σε λίγες μόνο βδομάδες.Ο ανταγωνισμός ήταν μικρότερος και οι αλγόριθμοι αναζήτησης απλότεροι.Οι τεχνικές SEO ήταν και αυτές πολύ πιο απλές τότε.

Πλέον η Google ενημερώνει πολύ συχνά τον αλγόριθμο της.Με κάθε βελτίωση δυσκολεύει η διαδικασία κατάταξης στα αποτελέσματα της Google ανεξάρτητα αν το domain σας είναι παλιό ή καινούριο.

Οι παράμετροι που επηρεάζουν την κατάταξη

Οι ειδικοί γνωρίζουν ότι υπάρχουν περισσότεροι από 200 παράμετροι σχετικά με την κατάταξη στο Google, αλλά οι σημαντικότεροι που την επηρεάζουν άμεσα είναι αυτοί που αναπτύσσουμε παρακάτω.Αυτοί επηρεάζουν το ποιες ιστοσελίδες κινούνται προς τις πρώτες θέσεις κατάταξης και μένουν εκεί για τον περισσότερο καιρό.

1.Μετρήσεις Χρηστών

Αν έχετε υψηλές μετρήσεις χρηστών, τότε θα ανεβεί το domain σας στην κατάταξη πολύ γρηγορότερα απ’ ότι αν δεν είχατε εκπληκτικές μετρήσεις.Οι μετρήσεις χρηστών δείχνουν αν οι επισκέπτες σας προτιμούν σαν επιχείριση.Μερικές από τις μετρήσεις που χρησιμοποιούν οι μηχανές αναζήτησης είναι οι εξής:

Προβολές σελίδας

Μια προβολή σελίδας θεωρείται ως επίσκεψη σε μια ιστοσελίδα.Αν ένας επισκέπτης σας πάει από τη σελίδα 1 στη σελίδα 2, τότε και οι δύο σελίδες αυτές θα έχουν από μία προβολή.

Ένας υψηλός αριθμός προβολών σελίδας δείχνει τη σημασία της για τους επισκέπτες.Την επισκέπτονται ξανά και ξανά προκειμένου να βρούνε κάποιες πληροφορίες που θεωρούν χρήσιμες.Έχοντας υψηλότερο αριθμό προβολών από τους ανταγωνιστές σας βοηθάει πολύ στο να ανεβείτε γρήγορα στην κατάταξη.

Συνολική επισκεψιμότητα

Αποτελεί τον συνολικό αριθμό των επισκεπτών σας.Μπορεί να προέρχεται από οποιοδήποτε κανάλι, οργανικό, κοινωνικό, άμεσο ή παραπομπή.Όσο μεγαλύτερη είναι η επισκεψιμότητα, τόσο πιο εύκολη γίνεται η κατάταξη σε υψηλές θέσεις αποτελεσμάτων.

 

Ποσοστό εγκατάλειψης

Αναφέρεται στο ποσοστό των επισκεπτών μιας ιστοσελίδας, που την εγκαταλείπουν μετά την προβολή μιας μόνο σελίδας.Υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης σημαίνει ότι οι επισκέπτες σας δε βρίσκουν ποιοτικό το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας και δε βρίσκουν τις πληροφορίες τις οποίες ψάχνουν.Αντίθετα, ένα χαμηλό ποσοστό δείχνει ότι η ιστοσελίδα σας αρέσει στους επισκέπτες.

Τα κριτήρια αναφοράς του ποσοστού εγκατάλειψης είναι τα εξής:

  • 10 % ή λιγότερο απαιτείται κάποια έρευνα
  • 10 – 45 % είναι εξαιρετικό
  • 45 – 65 % είναι συνηθισμένο
  • 65 – 75 % είναι κακό
  • 75 % + είναι ανησυχητικό

Σελίδες ανά επίσκεψη

Υποδεικνύει τον μέσο αριθμό σελίδων που προβάλλεται από έναν επισκέπτη κατά τη διάρκεια μίας μόνο περιόδου επίσκεψης (περίπου 30 λεπτά).Μία ιστοσελίδα με μεγάλο αριθμό σελίδων ανά επίσκεψη δείχνει ότι οι επισκέπτες της είναι αφοσιωμένοι και υπάρχει καλή σχέση μεταξύ τους.

Ποσοστό scroll down

Αναφέρεται στο πόσο “κάτω” φτάνουν οι επισκέπτες της ιστοσελίδας.Εάν το ποσοστό αυτό είναι υψηλό, σημαίνει ότι οι επισκέπτες ενδιαφέρονται πραγματικά για το περιεχόμενο που υπάρχει, πράγμα που βοηθάει στην υψηλότερη κατάταξη στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

 

Χρόνος στην ιστοσελίδα

Ο χρόνος που ξοδεύει ένας επισκέπτης στην ιστοσελίδα σας είναι από τους πιο σημαντικούς παραμέτρους.Μεγάλος χρόνος δείχνει και υψηλό ποσοστό αφοσίωσης που οδηγεί κατ’ επέκταση σε καλύτερες θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης του Google.

 

Αριθμός ξεχωριστών επισκεπτών

Μετριέται ο αριθμός των διαφορετικών διευθύνσεων IP από τις οποίες προέρχονται οι επισκέπτες σας.Ένας μεγάλος αριθμός δείχνει μια πολύ δημοφιλή και διαδεδομένη ιστοσελίδα και ως εκ τούτου καταλαμβάνει υψηλότερη θέση κατάταξης από μία ιστοσελίδα με χαμηλό αριθμό.

2. Σύνδεσμοι – Links

Όσο περισσότεροι σύνδεσμοι υπάρχουν στην ιστοσελίδα σας τόσο πιο ψηλά θα είναι η θέση κατάταξης της στα αποτελέσματα αναζήτησης.Οι σύνδεσμοι χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: Υψηλής ποιότητας και Χαμηλής ποιότητας.

Οι Σύνδεσμοι Υψηλής Ποιότητας είναι συναφείς και κερδίζονται με την πάροδο του χρόνου.Αντιθέτως, οι Χαμηλής Ποιότητας είναι συνήθως επί πληρωμή, και προβάλλονται σε τεράστιο βαθμό, που γίνονται κουραστικοί.

Το Google αναγνωρίζει σε τεράστιο βαθμό τους συνδέσμους που δεν είναι φυσικοί.Οπότε στην ιστοσελίδα σας θα πρέπει να υπάρχουν πολλοί σύνδεσμοι υψηλής ποιότητας.

3. Σχεδιασμός ιστοσελίδας

Η Google λαμβάνει σοβαρά υπόψη πολλούς παράγοντες όπως: η πλήρης συμβατότητα με κινητά καθώς και ο μικρός χρόνος φόρτωσης της ιστοσελίδας και η ύπαρξη πολλών διαφημίσεων.

Ο λόγος για αυτό είναι ότι οι χρήστες θα πρέπει να προσπαθήσουνε περισσότερο για να βρουν το πραγματικό περιεχόμενο στον ιστότοπό σας, χάνοντας έτσι το χρόνο τους. Οποιαδήποτε λειτουργία στον ιστότοπό σας που παρέχει μια αρνητική εμπειρία για τον χρήστη θα έχει αρνητικό αντίκτυπο στις βαθμολογίες σας.

Επικεντρωθείτε σε μικρά στοιχεία του σχεδιασμού τοποθεσίας (δηλ. Εμπειρία χρήστη) κατά τον σχεδιασμό του ιστότοπού σας. Για παράδειγμα, μη χρησιμοποιείτε περισσότερες από μία ετικέτες H1 σε μια ιστοσελίδα, επειδή αυτό προκαλεί σύγχυση στην Google κατά τον προσδιορισμό της συνάφειας της ιστοσελίδας με διάφορες φράσεις αναζήτησης. Αυτό τελικά μειώνει τη συνολική βαθμολογία σχετικότητας. Εάν το site σας είναι λειτουργικό και απλό, τότε θα ανεβείτε στην κατάταξη πολύ γρήγορα.

4. Δημοτικότητα του Domain

Η δημοτικότητα ενός νέου domain είναι πιο πιθανό να αποκτήσει υψηλότερες κατατάξεις πιο γρήγορα.

 

5. Ηλικία της ιστοσελίδας

Η ιστοσελίδα σας πρέπει να είναι παλιά ώστε να έχει υψηλή κατάταξη, ειδικά αν έχει πολύ δημοφιλείς λέξεις κλειδιά.Η μέση ηλικία της κορυφαίας ιστοσελίδας είναι περίπου 2 χρόνια ή και περισσότερο.Για αυτό πολύ σπάνια βρίσκονται καινούριες ιστοσελίδες στην κορυφή αναζήτησης.

6. Domain Authority

Έχοντας υψηλό ποσοστό Domain Authority, μπορεί να χρειαστεί στην ιστοσελίδα σας μόνο λίγες εβδομάδες μέχρι να φτάσει στην κορυφή των αποτελεσμάτων.Οποιαδήποτε αλλαγή έχει αντίκτυπο στην κατάταξη της ιστοσελίδας σας, εφόσον έχουν ληφθεί υπόψη και οι άλλοι παράγοντες, όπως σύνδεσμοι, περιεχόμενο κ.α

7. Ανταγωνισμός

Όσο πιο μεγάλος είναι ο ανταγωνισμός, τόσο πιο δύσκολη είναι η κατάταξη στην κορυφή των αποτελεσμάτων.

Πριν ξεκινήσετε να δημιουργείτε τη δική σας στρατηγική SEO, είναι καλύτερο να γνωρίζετε ποιοι είναι οι ανταγωνιστές σας, για ποιες λέξεις-κλειδιά έχουν υψηλότερη βαθμολογία στο Google και τη μέση κατάταξή τους. Αυτό θα σας βοηθήσει να αναλύσετε τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες του SEO ώστε να μετατρέψετε τις αδυναμίες σας σε δυνατά σημεία.

Επίσης, αναλύστε το περιεχόμενο με τις καλύτερες επιδόσεις των ανταγωνιστών σας. Ψάξτε για τις πληροφορίες που λείπουν ή για τα κομμάτια περιεχομένου που δεν έχουν εμβαθύνουν σε λεπτομέρειες. Προσθέστε αυτό το περιεχόμενο ώστε να υπερέχετε.

Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό να εστιάσετε στη δημιουργία του καλύτερου περιεχομένου που μπορείτε. Αυτό θα σας βοηθήσει να χτίσετε έναν δεσμό με το κοινό σας, γεγονός που θα οδηγήσει σε λιγότερες εγκαταλείψεις καλαθιού αγορών.

Ωστόσο, βεβαιωθείτε ότι δημοσιεύετε τακτικά περιεχόμενο υψηλής ποιότητας και υψηλής ποιότητας.

8. Κλίμακα έργου

Ο προϋπολογισμός μιας εταιρείας είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες που επηρεάζουν τις βαθμολογίες στο Google. Γιατί; Επειδή αν έχετε έναν  καλό προϋπολογισμό μπορείτε:

  • Προσθέστε πολλές σελίδες στον ιστότοπό σας
  • Βελτιώστε την ποιότητα του περιεχομένου
  • Βελτιώστε το UX του ιστότοπού σας
  • Αποκτήστε δεσμούς υψηλής ποιότητας με την πρόσληψη αξιόλογων κατασκευαστών συνδέσμων
  • Βελτιώστε τη δημοτικότητα του ονόματός σας, απευθυνθείτε σε δημόσια πρόσωπα
  • Εμπιστευθείτε τον Τύπο και τα ΜΜΕ για να γράψετε αξιόπιστο περιεχόμενο για την ιστοσελίδα σας

Κάνοντας όλες τις παραπάνω ενέργειες και έχοντας λίγη υπομονή, θα δείτε την ιστοσελίδα σας στην κορυφή της κατάταξης του Google.

Συμπερασματικά

Η κατάταξη στο Google δεν είναι εύκολη, ειδικά εάν έχετε μικρό προϋπολογισμό και η επιχείρησή σας δεν έχει μεγάλη δημοτικότητα.Όπως είναι λογικό, οι δημοφιλείς επιχειρήσεις με μεγάλο μπάτζετ έχουν πάντοτε ένα μεγαλύτερο προβάδισμα για να επιτύχουν την κατάταξη στο συντομότερο δυνατό χρονικό διάστημα.Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι μια πιο μικρή επιχείριση δεν μπορεί να είναι στην κορυφή των αποτελεσμάτων.

Αν έχετε μικρό προϋπολογισμό και η επιχείρησή σας είναι καινούργια, τότε αναμένετε ότι η κατάταξή σας θα αυξηθεί αργά. Η κατάταξη που αυξάνεται αργά παραμένει σταθερή για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, οπότε θα πρέπει να περιμένετε για έξι μήνες έως ένα χρόνο για να δείτε θετικά αποτελέσματα.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *